شناسهٔ خبر: 172293 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عملیات بهسازی و آسفالت محور اوچ‌بلاغ_قمشلو در شهرستان خدابنده پایان یافت

راهداری زنجان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدابنده از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت راه روستایی اوچ‌بلاغ_قمشلو از بخش سجاس‌رود شهرستان خدابنده به طول ۷ کیلومتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان، حکمت‌اله خدابنده، رییس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خدابنده عنوان کرد: در راستای افزایش ارتقای ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی شهرستان و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای و تکمیل عملیات آسفالت راه‌های روستایی، آسفالت روستای اوچ‌بلاغ_قمشلو بخش سجاس‌رود به طول تقریبی ۷ کیلومتر به اتمام رسید. بدین ترتیب کلیه راه‌های روستایی بالای ۲۰ خانوار بخش سجاسرود از نعمت راه آسفالته مناسب برخوردار شدند.

وی افزود: این پروژه به صورت پیمانی و با اعتبار بیش از ۱۷ میلیارد تومان در طول دو سال گذشته شروع و در آخر تیر ماه سال جاری توسط پیمانکاران مربوطه اجرایی و به اتمام رسید.

خدابنده، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان خدابنده، عنوان کرد: پروژه روکش آسفالت راه روستای امام کندی، ینگجه و شوراب، بهسازی راه روستایی توزلو_ بزین، پیر مرزبان به قمچقایی، بهسازی پل روستای اوشتانیان، ترانشه برداری و شانه سازی خورخوره _بیجار در قالب ۳۰ پروژه عمرانی از جمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خدابنده است که تعدادی از آنها تا پایان فصل کاری به اتمام می‌رسد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خدابنده در پایان گفت: این شهرستان دارای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و یا با تأمین قیر رایگان در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌شود.